ادامه پست قبل
اینجا فیلم کار اون خواننده هه که با زندانیا گوانتانامو ابراز همدردی کرده رو گذاشتم (تغذیه اجباری از راه بینی)
بپست قبل رو بخونین
+ این پست برای بیماران قلبی و کودکان و نوجوانان زیر 14 سال ممنوعه
برای دیدن و دانلود اینجا رو کلیک کنین
یادم نبود سازمان ملل این کار رو نوعی شکنجه اعلام کرده
من برای این که بگم دلم براشون می سوزه اینو گذاشتم تا دولت امریکا رو محکوم کرده باشم
حالا اگه شمام دلتون به درد اومد لایک کنین
من که خیلی متاثر شدم
+ نوشته شده در سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت 0:5 توسط ♫حنــّـانه♪
|
اینجا فقط دور ـهمیمــــ